dimecres, de novembre 29, 2006

Les promocions son NOMÉS per als nous clients....

Hola a tots,

Sembla que d'aquñi a pocs dies em posen una nova ADSL a casa, us explico:

Quan vam canviar de pis, evidentment també ho vam fer amb el telèfon, però el fet de fer una trasllat suposa 50 € pels simpàtics amics de Timofonica i el que es millor, una baixa i una alta de l'ADSL (petit incís: Ahir va venir el comercial de Telefónica a la feinai em va dir allò de si que es pot fer sense donar d'alta i de baixa, però això és una guerra declarada i és el que hi ha...... Visca el final del Monopoli...).

Fins ara jo tenia ADSL2+ a 4 Mb pel que pagava 34 € (Iva Inclòs), ara Ya.com (el meu ISP (Internet Service Provider) ofereix un pack de 20 Mb + Trucades nacionals + 15 minuts de mòbil al mes durant un any + 50 fotos revelades gratis + Router Wi-fi sense alta per 23,14 (Iva Inclòs) durant 4 mesos i 34 € la resta, és a dir pel mateix que pagava fins ara tinc 5 cops més velocitat, les trucades nacionals, 15' de mòbil i un router Wi-fi (sense pagar res). Però el millor es que has de ser una alta nova per tenir tot això..... però (ironies del destí), Gràcies a Timofònica tindré tot això de franc.........