divendres, de desembre 28, 2007

Penspinning

Un dels meus objectius el primer any d'Universitat va ser apendre a fer rodar el boli al voltant del polze (tothom a la biblio ho sabia fer i, com a minim a la meva facultat, era questió d'integració, la marca que diferencia els nous dels vells era aquesta). De tant en tant encara ho faig quan llegeixo documentació per feina... Quants records!!!!!!!!!

L'altre dia al diari vaig veure que hi ha campionats i que és un esport (per frikis), però em va fer molta gracia.

Per tal de que en veieu alguna mostra us deixo un video i un parell de webs:

www.pentrix.com
www. shalafi.org

2 comentaris:

Javier González ha dit...

"[...] a la meva facultat, era questió d'integració, la marca que diferencia els nous dels vells era aquesta[...]"

Xavi, a qualsevol facultat la diferència entre nous i veterans és si cursen assignatures repetides o no ;)

Xavi B. ha dit...

No ho dubto, però això et permetia saber qui repetia i qui no sense preguntar... o no t'han dit mai que a una biblioteca s'ha d'estar en silenci??? ;))))