dilluns, de desembre 31, 2007

S'acaba el 2007. Visca el 2008!!!!!!!!!!!!!

Bé, un altre any s'acaba, sembla mentida (1er tòpic), fa 4 dies que començavem i ja l'acabem.... Es moment de fer avaluaciò de l'any i plantejaments (més o menys seriosos) per 2008 (2on tòpic).

Personalment no ha estat un any gaire bo, per començar el meu genoll no s'ha recuperat com Dèu mana del trencament del lligament, o millor dit del trencament si, però dels 16 anys de rugbi no... aixi que te tota la pinta que ho tindré que deixar correr... la unica opciò que em queda és una genollera especial donjoy o alguna cosa similar, però no puc jugar a partits oficials amb això, així que.... però com a minim entrenaré.

Laboralment prometia molt, però em fa l'estupida impressió que es quedarà en promeses... veurem com funciona aquest any... D'altre banda semblava que hi havia una interessant oferta de feina (em van vindre ells a buscar... però s'ha quedat una mica en l'aire...)

Finalment a nivell d'amistats han tornat amistats d'ultratumba, a fer el que fan els habitants d'ultratumba, tocar els collons i rebotar-se quan no contestes el seu SMS d'aniversari en 1 hora......... tot fos que ells si que ho fessin.... I d'altres de més propers tenen un especial concepte del be i del mal... (be està el que jo faig, malament el que tu....). Com a minim tenim els de sempre al costat que hi són, gracies per ser-hi.....

Com veieu el 2008 millorarà, n'estic convençut, perque vull que així sigui, pq ja comencem a tindre una edat i pq l'experiencia em diu que involucrant-me més en certes coses aquestes només poden anar a millor... (esperem...)

En fi.... MOLT BON ANY A TOTHOM....

1 comentari:

Javier González ha dit...

Poca cosa et puc dir que no hagi dit la Pilu pels dos... Endevant amb el que vulguis fer, endevant amb el que vulguis ser, sàpigues estar quan necessitin de tu, sàpigues anar quan necessitis els altres.
Feliç Any Nou 2008, mira quants dies hi ha per endevant... el 2007, igual que altres anys, ja han passat.